Під час онлайн-шопінгу ошукали трьох шепетівчанок

У поліції зазначають, що понад 60% усіх шахрайств в області пов’язані з тим, що потерпілі перераховують кошти, але не отримують товар, який замовили. Люди купують не тільки через спеціалізовані сайти, а й через сторінки в соцмережах.

Днями у таку неприємність потрапило троє жінок з міста Шепетівка.

62-річна місцева жителька втратила понад дві тисячі гривень, листуючись в Інстаграмі з псевдопродавцем.

Ідентична історія трапилась ще з двома жінками. У однієї шахраї виманили 1200 гривень за товар, в іншої більше ніж півтори тисячі гривень.

До цього часу ніхто з потерпілих своє замовлення так і не отримав. Наразі за даними фактами працівники поліції проводять перевірку”, – додали у Шепетівському районному управлінні поліції.

Тож правоохоронці дають декілька порад, як безпечно купувати у соцмережах. Варто ретельно вивчити сторінку магазину:

  • Має бути якомога більше підписників. Це свідчить про те, що вона не створена спеціально для шахрайств.
  • Перевірте інформацію про акаунт. Якщо він часто перейменовується — це поганий знак.
  • Фото: магазин, що себе поважає, робить живі фото продукту, влаштовує фотосесії і працює над контентом. Фото товару з інтернету має вас насторожити.
  • Відгуки: вони повинні бути реальні, з не замальованими фото та нікнеймами покупців. Ви зможете написати цій людині і перевірити, чи її відгук правдивий.
  • Розрахунок: чудово, якщо є післяплата, і ви можете розрахуватись за товар після отримання.

Отже, якщо купуєте в соцмережах, намагайтесь обирати перевірені магазини з позитивною історією і відгуками. Бережіть свої кошти!”, – підсумували правоохоронці.