• Головна
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 став комерційним хітом – Максим Кріппа про успіх гри
09:00, Вчора

S.T.A.L.K.E.R. 2 став комерційним хітом – Максим Кріппа про успіх гри

S.T.A.L.K.E.R. 2 став комерційним хітом – Максим Кріппа про успіх гри, фото-1

Українська гра S.T.A.L.K.E.R. 2 уже повернула витрати на свою розробку та вийшла на рівень прибутковості. Про це в інтерв’ю розповів власник студії GSC Game World Максим Кріппа, зазначивши, що високі продажі після релізу забезпечили фінансовий успіх проєкту.

Усі подробиці повідомляє портал ukrainian-nation.org.ua.

S.T.A.L.K.E.R. 2: шлях до прибутку попри виклики війни та розробки

Максим Кріппа розповів, що команда розробників доклала максимум зусиль і працювала майже безперервно, щоб вчасно завершити створення гри, попри складнощі, спричинені війною.

«Ми не робимо точних прогнозів, адже життя непередбачуване, але маємо впевненість у тому, що гра матиме тривале та успішне майбутнє», – зазначив Кріппа.

Незважаючи на ризики, S.T.A.L.K.E.R. 2 швидко завоював популярність, особливо на ринку США, що стало значним досягненням для українського ігрового продукту на світовій арені. Максим Кріппа, який також є власником NAVI, наголосив, що цей успіх виходить за межі фінансових показників – це ще й підтвердження таланту та професіоналізму українських розробників у глобальному масштабі.

Майбутнє S.T.A.L.K.E.R. 2: новий контент, платформи та можливість екранізації

Розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 не завершується основним релізом – студія вже активно працює над двома доповненнями (DLC) та режимом мультиплеєра. Крім того, ведуться обговорення щодо можливості створення серіалу за мотивами гри для платформи Netflix.

Максим Кріппа провів паралелі між S.T.A.L.K.E.R. 2 та успіхом польської франшизи «Відьмак», яка завдяки екранізації перетворилася на глобальний хіт і стала символом національної гордості Польщі. На його думку, адаптація S.T.A.L.K.E.R. 2 у форматі серіалу може стати важливим кроком для популяризації гри та зміцнення позицій української ігрової індустрії на світовому ринку.

Студія GSC Game World налаштована амбітно – продовження розвитку всесвіту S.T.A.L.K.E.R. є пріоритетом, що підкреслює прагнення закріпити успіх проєкту на роки вперед.

Попри відсутність точних прогнозів щодо обсягів продажів, аналітики не виключають, що S.T.A.L.K.E.R. 2 зможе принести дохід у розмірі $1 млрд. Максим Кріппа наголосив, що досягнення таких результатів вимагає часу, наполегливості та постійного вдосконалення проєкту.

У GSC Game World переконані, що завдяки регулярним оновленням та випуску нового контенту гра залишатиметься популярною ще багато років. Компанія також планує розширити доступність S.T.A.L.K.E.R. 2 на різних платформах, що сприятиме залученню нової аудиторії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...